Kredo

12.04.2012 19:58

Dobrý večer,

je to zváštna náhoda, že počiatok tohto webu je práve 12.4...a tak štartujem tak trochu ako kozmonaut, tak trochu ako pútnik vesmírom nad Zemou, ktorý bol v mnohých snoch fascinovaný pohľadom zhora a vracia sa späť, aby sprostredkoval niečo zo svojich pocitov tu na zemi, lebo prežil ten okamih vzácnosti našej planéty. Čajka Jonathana Livingstona letí so mnou.

Mám blízko k astronómii (som na Hvezdárni v Rimavskej Sobote) ale i k fyzike a k živej prírode a cítim sa tu občas  ako malé dieťa, čo neustále žasne nad objavmi okolo seba. 

Fascinuje ma svetlo a nielen jeho čiernobiela tieňohra ale hlavne jeho farebné zázraky, pokúsim sa sem dávať vydestilované farebné zážitky a občas ako podstatu i možno protiklad colorterapie niečo čiernobiele, ako býva občas duša. Očarúvajú ma príbehy a metafory z ríše hmyzu a postupne budem dopĺňať túto časť galérie, lebo jej mám veľa a je to pre mňa najťažšie.

Fotografia je objavovanie, ale i únik, sú to krídla, magické oko pre  podstatné veci. Je to i adrenalín ale i tichá pokora z najjednoduchších vecí, ktoré majú dušu. Za fotografiou necestujem, stretávam ju počas svojich iných ciest a niektoré, často tie najlepšie, nosím len v pamäti, je to karta, ktorá sa nezmaže..

Z viacerých serverov som sa  rozhodla niečo sem sústrediť, pokus o výber. A nie sú tu ľudia, moje zriedkavé street, najma deti, nájdete inde. Ale ľudské trápenie je príliš bolestné a je ho priveľa, nie je toľko síl, aby sa človek k nemu mohol vracať, preto radšej volím alegórie, a to, čo človeka podvihne, nie, čo zráža na zem.

Niektoré z týchto foto ale nie sú nikde inde...tak ma poteší, ak vás niečo osloví.

 Čítať správy tohto blogu je možné aj cez RSS kanál.