motýlia show

16.06.2013 18:59


Motýlí trepot, no proste žili..

Dlho som túžila ísť na motýliu show, keď som sa tam nakoniec dostala, najviac ma chytili tie, ktoré padli do vody, tie, ktoré sa trepotali pri okne, v túžbe za svetlom a slobodou. Mám ich v pamäti, prilepených na oknách...mám ich aj v archíve.

Odfotila som si, i to ako sa tlačia na kŕmidle, aj pokojný oddych na steble...jedna z nich je vo fotogalérii ako snívanie o exotike. Už  netúžim ísť na motýliu show.

A tak končia sny...nielen o motýľoch, exotike, ale i lepšej a spravodlivejšej spoločnosti. Show, v ktorej mnohí padnú do vody, a iní sa trepú za svetlom, prilepení na okne.., tam kde nie je skutočná sloboda.

Motýlia show je všade okolo nás, našla som ich plávať v sude s dažďovou vodou a následne odletieť, iné sa tak trepali, že v ňom zanechali mliečnu dráhu svojich krídiel a zostali..